Wat denkt u van een hollands theehuis? Graag uw mening

Heb je iets te melden? Zoek je personeel, een penvriend of een carpool-maatje? Dit is de plek bij uitstek!
steffan_k

Wat denkt u van een hollands theehuis? Graag uw mening

Berichtdoor steffan_k » 05 jul 2011 23:30

Ik zit er aan te denken een Hollands theehuis op te starten. Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van dit idee.

Kort en bondig samengevat:

Een Hollands theehuis in combinatie met een klopnemakerij. De klompenmakerij is nog in gebruik en er worden vaak rondeleidingen gegeven. Het leek mij een goed idee om een hollandse "high tea" aan te kunnen bieden( oud hollandse home made hapjes, koekjes en streekproducten, zoals de "engelse high tea", maar dan op z'n nederlands). Voor de vele fietsers en wandelaars die in de buurt komen zou het ook mogelijk moeten zijn een kopje koffie of thee te nemen met iets lekkers ( ook home made).
De klompenmakerij beschikt over een winkeltje met klompjes etc. Graag zou ik hier een thee winkelje aan toe willen voegen, hier moeten onderandere te koop zijn: thee, servies en oud hollands snoep.

Ik hoor graag van jullie wat jullie hier van vinden en/ of jullie een hollandse high tea zouden willen ervaren?

Alvast bedankt ,
groet Steffan

Terug naar “Oproepjes”